Subject: Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Lõpe küla ja Sakla küla Palade lasteaiatee välisvalgustus
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jan 2025 10:51:08 +0200

Tere

Edastan regimiseks, eelnev 20017-1

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> 
Transpordiamet

From: Väino ja KO OÜ <[email-masked]>
Sent: Wednesday, January 8, 2025 3:01 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: Re: FW: Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Lõpe küla ja Sakla küla Palade 
lasteaiatee välisvalgustuse kooskõlastus

Tere ja head jätkuvat uut aastat!

Saadan parandatud dokumendid. Kinnise läbindamise asukoht muutus natukene.

Lisaks saadan IKÕ failid kontrollimiseks. Need on hetkel veel vana dwg 
põhjal tehtud. Saan lasta selle ära muuta kui saame asendiplaani joonise 
lõplikult puudused kõrvaldatud.

Tervitades

Siim Koolmeister

Väino ja KO OÜ

5256750

Kontakt Gunnar Mägi (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval N, 28. november 
2024 kell 18:32:

Tere

Piisab kui lisate km-id asendile, see pikk jutt läheb kooskõlastusele, 
lisasin lihtsalt kulgemised.

Parimat

Gunnar Mägi

From: Väino ja KO OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 28, 2024 4:27 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: FW: Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Lõpe küla ja Sakla küla Palade 
lasteaiatee välisvalgustuse kooskõlastus

Tere

Tänan vastuse eest!

Mida mõtlete kulgemise all? Kas need kirjeldused tuleb märkida joonisele või 
seletuskirjale?

Tervitades

Siim Koolmeister

5256750

Kontakt Gunnar Mägi (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval N, 28. november 
2024 kell 10:02:

Tere

Projektist,

1.	Kulgemised paika:

Riigitee 12166 Sakla-Loja-Vilivalla tee

•             Km 0,00-0,09 metallmastidel LED valgustite ja 0,4 kV maakaabli 
paigaldamine riigiteealusele maaüksusele;

•             Km 0,09  maakaabli 0,4kV ristumine riigiteega kinnisel 
meetodil kaitsehülsis;

Riigitee nr 12109 Palade-Tubala tee

•             Km 0,68-1,27 metallmastidel LED valgustite ja 0,4 kV maakaabli 
paigaldamine riigiteealusele maaüksusele;

•             Km 0,55-0,56 maakaabli 0,4kV kulgemine; km 0,60-0,68 
metallmastidel LED valgustite ja 0,4 kV maakaabli paigaldamine väljaspool 
riigiteealust maaüksust.

2.	Lisada ristlõike joonis 12166 km 0,09 ; kaeviku kaugused, min 2,0m katte 
servast jne. vastavalt nõuetele
3.	Sõnastus võiks olla kinnine läbindamine (mitte kaevamine)
4.	IKÕ ala plaanid lisada

Täiendatud dokud otse minule edastada,

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> 
Transpordiamet

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 21, 2024 3:00 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Lõpe küla ja Sakla küla Palade 
lasteaiatee välisvalgustuse kooskõlastus

Tere Gunnar Mägi!

Sulle on määratud uus tööülesanne:

Pealkiri:

Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Lõpe küla ja Sakla küla Palade lasteaiatee 
välisvalgustuse kooskõlastus

Tööülesanne:

Täitmiseks

Kommentaar:

URL:

https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/compoundWorkflowNodeRef/34717fb7-b505-4a7d-bf78-6928cd204fbb

Tähtaeg:

16.12.2024

Resolutsioon:

Algataja:

Anne Vesinurm

Vastutaja:

Gunnar Mägi

Delegeerija:

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.